donderdag 11 maart 2010

Lettergrootte
| Meer
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?

Racisten in Gouda
(1 online) (1) Gast
Ga naar onderkant
Reageer
::Maak een nieuw onderwerp::
Pagina: 1...2122232425262728
ONDERWERP: Racisten in Gouda
Nederlandse huizen zijn haram 10 Maanden, 1 Week geleden Karma: 0
Ik ben niet zo optimistisch over het samenleven tussen Marokkanen en Nederlanders. De belangrijkste oorzaak is dat Marokkanen die hun geloof serieus nemen geen vriendschap mogen sluiten met niet-moslims. Dit is opervlakkig niet altijd zichtbaar, bijvoorbeeld op scholen en in de sport. Echter wanneer het erop aankomt zullen de Marokkanen de Nederlanders links laten liggen omdat ze geen moslim zijn, niet tot hun islamitische gemeenschap behoren. Marokkaanse vrouwen trouwen niet of nauwelijks met Nederlandse mannen, andersom moet de Nederlandse vrouw accepteren dat haar kinderen moslim worden. Verder komen Marokkanen nauwelijks bij Nederlanders thuis over de vloer. De huizen van de Nederlanders zijn immers haram, er wordt varkensvlees gegeten en wijn en bier gedronken. Verder klinkt er westerse muziek uit de radio en is de TV niet afgestemd op het Midden Oosten. Als Marokkanen bij Nederlanders thuis zijn geweest moeten ze eigenlijk eerst naar de moskee om Allah vergiffenis te vragen dat ze bij een kafir over de vloer zijn geweest.
Vul de code hier in   
Let op, hoewel forumcode en smiley knoppen niet worden weergegeven, kunnen ze nog wel gebruikt worden
Anoniem
Platinum Boarder
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Reply Quote

Nederlandse huizen zijn haram 10 Maanden, 1 Week geleden Karma: 0
Oh ja, nog even gezien het bovenstaande. De manier waarop Marokkanen tegen Nederlanders aankijken, dat is geen racisme ? Als een geloof voorschrijft om mensen met een afwijkende (religieuze) identiteit te discrimineren is dat geen racisme ?
Vul de code hier in   
Let op, hoewel forumcode en smiley knoppen niet worden weergegeven, kunnen ze nog wel gebruikt worden
Anoniem
Platinum Boarder
graph
Reply Quote

Ik ben het met jullie eens 10 Maanden, 1 Week geleden Karma: 0
Ik ben een turkse meisje en ben ook goth
ik heb het ook meegemaakt in amsterdam schelden nederlanders en surinamers mijn goth vrienden en mij ook weleens uit. dus het heeft eigenlijk niets met turken en marokkanen te maken maar een ding is waar. de meeste turken die in nederland wonen zijn geen zo achterlijk ze worden niet goed opgevoed want de ouders zijn bezig met andere dingen en ze voelen zicht buiten gesloten en houden zich bezig met onnodige dingen. maar het is de schuld van de ouders die heel vroeger hier in holland zijn komen werken en geen tijd besteden aan zijn kinderen.

en sommige zeggen je bent een turks meisje waarom doe je als een gothic. Dit vind ik nergens op slaan. ik ben ook een mens en heb ook mijn eigen mening.
Vul de code hier in   
Anoniem
Platinum Boarder
graph
Reply Quote

Re: Ik ben het met jullie eens 10 Maanden, 1 Week geleden Karma: 0
Ik ben een turkse meisje en ben ook goth
ik heb het ook meegemaakt in amsterdam schelden nederlanders en surinamers mijn goth vrienden en mij ook weleens uit. dus het heeft eigenlijk niets met turken en marokkanen te maken maar een ding is waar. de meeste turken die in nederland wonen zijn geen zo achterlijk ze worden niet goed opgevoed want de ouders zijn bezig met andere dingen en ze voelen zicht buiten gesloten en houden zich bezig met onnodige dingen. maar het is de schuld van de ouders die heel vroeger hier in holland zijn komen werken en geen tijd besteden aan zijn kinderen.

en sommige zeggen je bent een turks meisje waarom doe je als een gothic. Dit vind ik nergens op slaan. ik ben ook een mens en heb ook mijn eigen mening.

Turksemeisje,

Ik kan hier maar een woord over zeggen: RESPECT voor jou !!!
Vul de code hier in   
Anoniem
Platinum Boarder
graph
Reply Quote

Re: Ik ben het met jullie eens 2 Maanden, 1 Week geleden  
laat ze lekker praten,
veel mensen weten niet eens wat goth inhoud. en de meest goth's zelf ook niet.
mensen zien je als iemand die depressief is en alleen maar zwart draagt. maar gothic is een levens stijl en het is niet iets dat je onbewust kiest je kiest er bewust voor om gothic te worden, daar moet je dan wel alle gevolgen van dien bij dragen, het roepen schelden pesten alles.

als je mensen wilt leren kennen, ga je gewoon naar meetings toe. 23 januari 2010 in zwolle is er een meeting.
op meetings komen vooral emo's af maar dan merk je dat je daar wel geaccepteerd word. je moet mensen laten denken wat ze willen. Jij hebt hiervoor gekozen.

Ashes.
Vul de code hier in   
Lust for blood.

Reply Quote

Ga naar bovenkant
Reageer
::Maak een nieuw onderwerp::
Pagina: 1...2122232425262728

RSS Feedburner Twitter YouTube Vimeo Flickr Friendfeed

Login

Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer