woensdag 08 september 2010

Lettergrootte
| Meer
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?

Racisten in Gouda
(1 online) (1) Gast
Ga naar onderkant
Reageer
::Maak een nieuw onderwerp::
Pagina: 1...2122232425262728
ONDERWERP: Racisten in Gouda
Re: Racisten in Gouda 3 Jaren, 6 Maanden geleden Karma: 1
MOCROZ ZIJN DE BAAS

Met deze instelling blijven jullie de eerstkomende honderd jaar in Nederland slechts een irritante onderklasse
Vul de code hier in   
Let op, hoewel forumcode en smiley knoppen niet worden weergegeven, kunnen ze nog wel gebruikt worden
Anoniem
Platinum Boarder
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Reply Quote

gothic TOP 3 Jaren, 6 Maanden geleden Karma: 0
Als je je opvallend kleed, doe je dit met een bepaalde reden, meestal is dit aandacht. Sorry dat ik het moet zeggen, maar je gaat er niet als een Gothic bijlopen omdat je dat zo mooi vind. Je draagt uitdagende kleding (misschien moet ik 'afwijkend' zeggen) en je moet dus niet gek opkijken dat je, soms negatieve reacties krijgt. Ik ben sterk tegen uitingen van geweld, maar dat schelden moet je maar voor lief nemen. Of je gaat gewoon in NORMALE kleren rondlopen.

Sorry wat een onzin. Als je van zwart houdt en van aparte kleding waarom is dat niet normaal. Ik ben niet gothic, maar ik vind het wel heel gaaf. Ik hou te veel van kleur. Maar ik vind die stijl ook gaaf, alleen het zware en zwarte opmaken vind ik minder.
Maar waarom is het geen normale kleding zoals je dit omschrijft. Ik vind het heel normaal die kleding. Er zit alleen een heel apart tintje aan.

Ik vind het ook een soort van lef. Je onderscheiden van anderen.
We zijn toch allemaal kudde dieren. Vooral niet uit de toom vallen. Nee hoor ik vind het LEF, en gewoon lekker dragen wat je mooi vind. En die agressie die geuit wordt zegt meer over die mensen dan over diegene die zich in uiterlijk alleen onderscheiden van andere.

En hoe meer de maatschappij hier op gaat letten, hoe meer agressie er komt en is. Als we nou allemaal eens naar ons zelf kijken dan zal je zien, dat je zelf ook niet helemaal recht door zee bent.
In de bijbel staat: Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Nou dat gaat hier ook op!!!!!!
Vul de code hier in   
Let op, hoewel forumcode en smiley knoppen niet worden weergegeven, kunnen ze nog wel gebruikt worden
blacklabrador
Expert Boarder
graphgraph
Reply Quote
Goudse groetjes van Misty

Re: Racisten in Gouda 3 Jaren, 4 Maanden geleden Karma: 1
ikzelf ben een skanker de meeste van jullie zal dit niks zeggen maar ik luister naar ska muziek en kleed me er ook weleens naar maarmost of the time kleed ik me een btje met zwart en zodra ik dat doe word ik spontaan door de eerste op straat uit gescholden en nog om even op die anoniem terug te komen er normaal bij lope???
wie zegt wat normaal is voormij is gothich en metal heel normaal allemaal meningen die niet bewijsbaar zijndus alsjeblieft geen vooroordelen wij zijn heel aardige mensendat is meestaljiust ons kenmerk :S
Vul de code hier in   
Anoniem
Platinum Boarder
graph
Reply Quote

Re: Racisten in Gouda 3 Jaren, 4 Maanden geleden Karma: 1
ikzelf ben een ###### de meeste van jullie zal dit niks zeggen maar ik luister naar ska muziek en kleed me er ook weleens naar maarmost of the time kleed ik me een btje met zwart en zodra ik dat doe word ik spontaan door de eerste op straat uit gescholden en nog om even op die anoniem terug te komen er normaal bij lope???
wie zegt wat normaal is voormij is gothich en metal heel normaal allemaal meningen die niet bewijsbaar zijndus alsjeblieft geen vooroordelen wij zijn heel aardige mensendat is meestaljiust ons kenmerk :S

het helpt toch niet om dat duidelijk te maken wink:
Vul de code hier in   
Anoniem
Platinum Boarder
graph
Reply Quote

als dat geblaat, ga schapen houden !!!! 3 Jaren, 4 Maanden geleden Karma: 1
Wij, hollanders, zijn én blijven de upperclass in Nederland !

Rest, die zich hier niet in kan vinden, zijn én blijven de slaafjes, de sloofjes, diegen die nix te vertellen hebben en zijn diegene die geen bestaansrecht verdienen en cker niet krijgen !

HÃ !
Vul de code hier in   
Anoniem
Platinum Boarder
graph
Reply Quote

draag wat je wil 3 Jaren, 3 Maanden geleden Karma: 0
De kleding wat een ieder draagt zegt niets over hoe iemand is.
Eigenlijk zijn we allemaal na-apers. We dragen wat er in de mode is en iedereen moet dat hebben. En als er dan maar iemand zich anders kleed, dan moeten we zo nodig daar commentaar op geven.
Draag toch gewoon wat je zelf mooi vind, is dit Gotic, okee! Is dit longsdale... okee! Is dit ska....okee! Is dit trendy... okee!
Maar accepteer een ieder zijn smaak.

Kijk dat er groepen mensen zijn die dan bijv. longsdale dragen en rottigheid uithalen, dat wil niet zeggen dat iedereen die longsdale draagt zo in elkaar zit. En dat vergeten we maar al te vaak.

Behandel mensen zoals jezelf ook behandeld wilt worden

Als een ieder dit is zou doen, dan zal het al een stukje leuker worden denk ik.
Vul de code hier in   
blacklabrador
Expert Boarder
graphgraph
Reply Quote
Goudse groetjes van Misty

Ga naar bovenkant
Reageer
::Maak een nieuw onderwerp::
Pagina: 1...2122232425262728

RSS Feedburner Twitter YouTube Vimeo Flickr Friendfeed

Login